ترانه های زخمی
ترانه های زخمی
ای وای زمحرومی دیدار و دگر هیچ
   آرزو


 گاهی وقتا با خودم فکر می کنم                  کاشکی خونمون بالای ابری بود

دوتایی با همدیگه می خندیدیم                    زندگیمون جدا از آدما بود

 

     گاهی وقتا دلم آرزو داره                          دستمو دراز کنم تا آسمون

    بچینم دونه به دونه ستاره                         آویزونشون کنم تو خونمون

 

گاهی وقتا می گم ای کاش بدونی                آرزوم اینه که مهربون بشی

     آرزو می کنم از صمیم دل                    هر چی از خدا می خوام همون بشی      

 

کاشکی این زمین ما رو رها کنه                  بریم آب و هوایی تازه کنیم

غمو ریشه کن کنیم ، شادیها رو                  بخونیم تا صدایی تازه کنیم

 

       تموم فکرای من آرزو بود                       آرزوهایی که خیلی دوست دارم

       اما بازم آرزوم اینه فقط                        تو دلا بذر محبت بکارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 23 مهر 1391برچسب:عاشقانه , آرزو, توسط فرانک
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.